maandag 30 juli 2012

Foto boekje Feijenoord

Waarschijnlijk kennen jullie het.
Het altijd maar vezamelen van allerlei papier. Ook ik dus!
Ben een behoorlijke tijd abonnee geweest van een cardkit, maar had geen tijd om er iets mee te doen.
Nu MOET ik verplicht van mezelf iedere keer iets pakken van papier wat ik al heb liggen,
en ik moet zeggen dat het aardig lukt!
Pas geleden heb ik met Claudia en Ingrid de workshop gedaan van Tiets.
Ik heb toen een cardkit gepakt en het werd een Rood/Zwart/Wit boekje.

M'n kleinzoon is nogal een fan van Feijenoord.
Nu was er 22 juli een open dag bij Feijenoord en daar is hij heen geweest.
Dus Oma heeft daar een boekje van gemaakt.

Voorkant en 1ste label























Toch hier en daar een bloementje, maar al met al een stoer boekje.

Leuk dat je langs kwam.

Liefs Miranda




Geen opmerkingen:

Een reactie posten