donderdag 18 oktober 2012

Lantaarns

Twee weken geleden bij Angelique  ( van Scrap en More) een workshopdag
gehad en 1 van de projecten was deze lantaarn.
En ik zou ik niet zijn als ik er een paar meer ging maken in verschillende kleurtjes.
Voorkant.

Achterkant.
 

7 totaal in verschillende kleurtjes.
Ik had nog een foto gemaakt in de donker omdat er "nep"
lampjes in zitten maar je ziet het verschil niet.
Maar overal zitten dus neplampjes in en het staat erg leuk.
 
Hoop dat jullie ze weer leuk vinden, en bedankt voor het langskomen.
Liefs Miranda

3 opmerkingen:

  1. wauw wat prachtig miranda echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk weer, Miranda.
    Goed idee toch om er een paar te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hééé ik was er ook!!! Wat een super leuke dag hè en je bent goed bezig met je collectie!!!! Maar ja, ze zijn ook zó leuk..
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen