zaterdag 20 april 2013

Ferrerobox

Ik zag dat er weer een paar nieuwe volgers bij waren.
Welkom nieuwe volgers. Leuk!
Nog een paar dan komt de verloting.

Gisteren weer een super leuke hobbydag gehad met m'n vriendin Claudia.
Dit keer hebben we een patroon van http://www.cards-etc-shop.com/nl/ gebruikt.
Een vreselijk gaaf projectje voor een paar Ferrero bonbons in te doen.
Wij hebben het weer super gezellig gehad. Ga ook eens bij m'n vriendin kijken op haar blog.
http://claudiaskaarten.blogspot.nl/

Voorkant

Achterkant

 
Binnenkant
 
Natuurlijk m'n Bowdabra gebruikt.

En een roosje/ veertje...ik hou ervan.

En een super leuk vogeltje met een exstra vleugeltje.

Die vogeltje houden de label vast.
 
Ik vind hem leuk....en jullie?
Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend.
 
Liefs Miranda

3 opmerkingen:

  1. Ook ik vind hem erg leuk, zeker in het echt, Miranda!
    Ik zal de mijne ook af maken (peace of cake :P )
    dan zal ik ook de foto's op mijn blog zetten.
    Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje! Echt heel mooi geworden! Dat de Ferrero's nog leven! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty!!! Heb eteen het patroon besteld ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen