zaterdag 18 mei 2013

Olvarit potjes

Kreeg van de week een tip van Kitty, om de Olvarit potjes anders te gebruiken dan haakwerk ( en daar heb ik er al genoeg van).
Aangezien ik aardig wat potjes heb ben ik meteen aan de slag gegaan.....
En natuurlijk m'n Bowdabra gebruikt ( kan niet meer zonder!)
Allemaal met m'n favorite kleurtje.....

Een groot en klein potje....

Ooo ik hou ervan....
Stop er iets leuks of lekkers in,
ook erg leuk als pennenpotje.

Deksel met een kantje en parelsnoer.

Kleine potje....
doe er dropjes of chocopinda's in
en je hebt een leuk cadeutje.

Bovenkant met vilt afgewerkt en
natuurlijk roosjes.

En zonder m'n Bowdabra kan ik niet meer.
 
En natuurlijk kun je er van alles in doen voor een leuk
aardigheidje.
En daar kom dan een leuke verpakking omheen....
 
Leuk dat je langs gekomen bent.
Liefs Miranda

2 opmerkingen:

  1. Hi Miranda!

    What beautiful jars! We are featuring you this afternoon on our Facebook page! Feel free to stop in and link up your craft projects and especially the craft projects which use the Bowdabra in our Weekly Crafty Showcase. The showcase runs from Friday midnight to Thursday noon.

    Have a great week!
    Susie @Bowdabra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.Heb ook even rond gekeken op jou blog wat mooie cadeautjes maak jij!!!en super mooie strikken met je bowbadra,heb dat dingetje hier ook liggen maar eerlijk gezegd lukt het me niet om zo mooie strikken te maken.Ben volger geworden mis ik niks meer van je creaties.Vond het gister heel gezellig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen