zondag 5 januari 2014

Nieuwjaar

Allereerst mijn "kijkers" en volgers de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar,
maar vooral veel gezondheid en liefde.
Op 2 januari kwam mijn vriendin weer gezellig langs en ik had stiekem een aardigheidje voor haar gemaakt....
Ook werd ik verwend met een mooi pakket met allerlei verrassingen en mooie woorden.
En heerlijke zelf gemaakte biscotti's....
 
Een potje opgepimpt met gesso...
een foto van ons afgedrukt op vellum..
Kantje, touwtje.....
lichtjes erin.....en het brandt zo leuk!
( helaas niet zo goed te zien)

In gepakt...

En natuurlijk een bowdabra strik in haar favo kleuren....
 
En hier een collage van wat ik gehad hebt.....zo leuk!
Ik was verrast en zij ook.
 
Bedankt voor het langs komen en iedereen een top
Hobbyjaar!
 
Liefs Miranda
 

1 opmerking:

  1. Zo simpel en toch zo waardevol dat potje met die foto...gaaf hoor...het pakket van Claudia is ook super.. Jullie alletwee ook nog een heel goed Creatief Knutselachtig Freubelmutserige Priegelachtig 2014 toegewenst

    Liefs en groetjes de Opperfreubelmuts whahahaaaaa

    Tat

    BeantwoordenVerwijderen