maandag 24 september 2012

BH kaartjes

Vandaag heb ik twee kaartje gemaakt de voorkant is een BH en de acherkant een string.
De tweede is ook een BH en de achterkant een hipster.
Super makkelijk en sexy. Ook leuk om een lingeriebon in te doen.

 
Voorkant met een kettinkje.

Achterkant met string.
 
Sexy tijgerprintje.
 
Achterkant een Hipster
en een tattoo.
Leuk?
Ik vind hem erg leuk en als er mensen in oktober jarig zijn?
1 van deze twee wil ik opsturen, dat gebeurt door loting.
Leuk dat je langs bent geweest.
 
Liefs Miranda

8 opmerkingen:

  1. Hahaha die tijgerprint! Kan ik een bestelling plaatsen? Heb je iets in lila/paars? Iemand krijgt nog een bonnetje van mij en vind dit wel leuk. je kind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat heb je dat leuk gedaan zeg zeker ook leuk voor een man maar ook heel erg leuk voor een kadobon misschien heel erg brutaal maar heb je er misschien een patroon van vind het zo leuk ik hoor het wel

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, deze zijn geweldig zeg hihihi, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig hoor! Die tattoo past er ook goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een schitterende kaartjes, verkoop je deze patroontjes ook? groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een leuke kaartjes, verkoop je misschien ook de patroontjes? groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marcella, leuk dat je ook volger bent geworden ( ik ben pas bezig met m'n blog en vind het leuk om volgers te krijgen.En nee natuurlijk verkoop ik het patroon niet. Als je me een mailtje stuur dan stuur ik het patroontje.
      Groetjes Miranda

      Verwijderen