woensdag 26 september 2012

Rolkussen

Heel lang al in de planning maar vandaag dan eindelijk gemaakt,
m'n rolkussen. En ik vind hem leuk.......
Natuurlijk met bloementjes, ik hou ervan.
Ook nog een leuke geurhanger gemaakt, van de restjes.

M'n rolkussen bij m'n andere kussen.

En zo liggen ze dan bij elkaar op bed.

Geurtasje/hanger.
Van dichtbij.

Met stoffen zelfmaak knopen.

Het geheel.....
Alleen wil ik nog andere nachtkastjes.

Plank met zelfmaak creatie's.
Ook de plank is door man lief gemaakt,
net als het hoofdboard van ons bed.
Ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Bedankt voor het langs komen.
Liefs Miranda

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit, Miranda.
    Die plank is zo handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal heel erg mooi uit die plank is ook heel erg mooi gemaakt leuk hoor en even tussendoor ik heb het setje gemaakt hoor die kaart met bh en string staat op mijn blog

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen