vrijdag 28 september 2012

Tissuebox en Snoeterpoetser

Ik zou voor m'n dochter een tissuebox maken voor de babykamer.
Dat ging zo vlot en heb er meteen 1 voor m'n hobbykamer gemaakt.
En nog 1 voor de slaapkamer.
Ook m'n vriendin had ik nog een snoeterpoets mapje beloofd,
ook deze maar meteen onder de naaimachine gelegd.
Zij heeft geen kleine kinderen maar wij gebruiken die als we op een hobbytour gaan.
Makkelijk om je stempels al te doen of je handen......

De blauwe voor Jake ( m'n kleinzoon)

 
Deze lijkt rood maar is rose.....voor m'n hobbykamer?
Of deze lime groene?

En deze voor de slaapkamer bloementjes en een kantje.

Deze voor Claudia
Een snoeterpoets mapje.
Binnen kant, aan de achterkant stop je een pakje
snoeterpoetsers in.
 
Ben benieuwd hoe jullie ze vinden.
Liefs Miranda

2 opmerkingen:

  1. Wowwwww, die zijn echt gaaf zeg en ook nog eens super handig ! Wil ik ook wel hoor hihihi :-)

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt handig, Miranda!
    Ik vind het heel lief van je dat je ook aan mij gedacht heb, echt super!!
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen