zondag 23 september 2012

Cadeautje voor dochterkind.

Vanmiddag naar m'n dochter geweest, nog voor haar verjaardag.
Deze creatie heb ik voor haar gemaakt.

Aangezien zij een tassen tik heeft.......
in dit tasje zit geld als cadeau.

Achterkant tasje.
 
 
Tasje aan een tasje.
Natuurlijk roosjes ( ook zij vind dat erg leuk).

Zo lief......

 
En op de achterkant ook zo'n leuke bloem.
Ook kreeg zij een bakpot.
Vol met ingredienten voor een cake.

Met het recept....en wat er nog bij moet.

 
Mmmmm Chocolade.
En een bosje opgepimpte kaarsen.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.
M'n dochter en ik in ieder geval wel,
en ik vind het erg leuk jullie reactie's.
 
Liefs Miranda

3 opmerkingen:

  1. je tasje ziet er geweldig mooi uit.
    Kan me in denken dat je dochter er erg blij mee was

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dochter is maar verwend met al dat moois, je hebt een schitterend tasje gemaakt ! Prachtig allemaal !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi tasje, je docht zal er super blij mee zijn denk ik

    BeantwoordenVerwijderen